första natten....

mmm... nu har första natten gått utan min bebis... skitjobbigt...men hon kommer hem idag, rätt snart,  så jag får pussa på henne!!!! 
Hade en otroligt trevlig kväll igår.. Sara och Johnny kom över och vi satt o drack vin o öl och snacka massa skit :) Hade verkligen jätte jätte kul...!!!! Se så kul man har när man inte planerar nåt!!! Jag lovar, att hade vi planerat detta hade vi säkert haft tråkigt... hehe... mm.. men jag drack alkohol för första gången på 16 månader!!!! och gott var det....

Hmm.. nu låter jag säkert som en dålig mamma.... men om 2 veckor igen blir det utgång... fyller ju faktiskt år då...
och den här natten var ju bara för att prova och se hur Mathilda reagerar på att sova utan sin mamma... och det har gått kanon... och nu vet jag ju det... =) Och sen så är hon ju hos sin mormor... så det är ju inte direkt någon främling.... men jag har ingen ångest över det...


Hade iaf jätte jätte trevligt igår =)

image33Sara hemma hos mig :) i min fina nya soffa :) (1 av 2)image34Killarna spelar poker... haha ölmaskinen bredvid datorn användes flitigt igår :)
image35Hahahaha.... party (!?)


Partygänget *pekar neråt*

Sara börjar bli riktigt på luven!
image36image37 
Observera det rosa i mitt och johnnys hår :)

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vad skönt att de gick bra för lillan att sova borta. Ja just de du fyller ju år ju 20 va? : )

28 april? eller vilket datum var det jag och födelsedagar. Hehe. Kram!

2008-04-12 @ 16:33:30
URL: http://FreijasMamma.blogg.se
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Så sjukt irriterande när man mer än gärna hade behållt lite mage så försvinner den på direkten. Snacka om att världen är orättvis! Kan tänka mig att många önskar sig min situation men jag önskar mig gärna ett par kg extra.

2008-04-14 @ 16:06:52
URL: http://FreijasMamma.blogg.se
Postat av: Anonym

Jahaja...inte visste jag att du bloggade! Du måste ju såga sånt till mig. Synd att min andra lilla skitunge blev sjuk idag :( Men vi får fika snart igen...eller ja, göra det vi alltid säger att vi ska göra. Öppnaf :P
Kram på er

2008-04-14 @ 21:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0