Hemma idag, alla tre =)

uppdatering: 22.43
Vi hamnade på holmen me kaffe och fika, skitamysigt =)
Emilia och Bella sprang runt som två galningar... och Bella den lilla spillevinken jagade svanar 2 gånger!!! Första gången hann jag inte se. Andra gången trotsa hon mitt 10.e nej.. haha... larvhund.

Vi satt där i solen ett tag och bara mös :)
Sen gick vi hem till oss och satt på baksidan och fortsatte njuta i solen, och så kom Emma förbi o joina oss. Och Mathilda sov i vagnen, jättelänge. När Rebecca, Emma och Emilia slutligen ska gå, så snodde jag me mig Mathilda o la mig i sängen och vila en stund.

Sen synda vi... Jag o Kenta. Vi åt snabbmat.... vilket vår ekonomi inte alls tillåter, eftersom vi fick köpa en ny vagn för 3000 den här månaden. Men men.... pengar kommer förhoppningsvis (!?) alltid nytt. 
och så lite mer bilder från dagens.
image9image10image11image12image14image16image13image15 


Japp, idag e vi alla hemma... eller nej, inte alla... Jag emilia o Mathilda =) Så det ska bli lite tjejmys innan Emilia drar till sin mamma.

Mathilda sover nu (inlindad i min morgonrock)... och emilia sitter o säger "kom då", "kom igen då!"... men ärligt.. ingen aning om varför o till vem (!?)

Kenta har köpt en dator till mig.. haha... så jag får en heelt egen dator =)

Nej, jag ska ta lite nya kort idag på systrarna Nilsson.. så får jag uppdatera lite sen när vi faktiskt gjort nåt, och jag har nå vettigt att säga :P



image8
Här e lite försmak på syrrorna :)

Kommentarer
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Bak i bussen Haha. Du menar Orminge runt eller? ; D Haha. Vilka tider. Tänk om vi får samma h-vete som våra föräldrar har haft med oss. Stackars oss säger jag bara. Två trotsiga Carros! Så sitter vi där om 14 år och diskuterar våra döttrars beteende. Nä jag hoppas minsann de blir en snäll liten dam och att hon inte tar efter sin mor alldeles för mycket.

Vi har funderat på att flytta ner men nja det är så himla mycket med flytt. Säkert dyrt att få ner alla grejer också. Undra vad det skulle går på och vart skulle man bosätta sig? Någon flyktplan? Haha.

2008-04-04 @ 18:32:31
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Det ser ju nästan ut som sommar där hos er : ) Avis man blir här är de snö, snö och SNÖ! Vill ha vår nu på stört.

2008-04-05 @ 15:00:43
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: emma

Hallå tjejen! har hittat en blogg som tillhör dig ;) allt bra? det här e iaf min blogg så du kna ju tjuv läsa lite du oxå ,) hehe Kram! Emma från laken :P

2008-04-28 @ 10:36:01
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0