Hemmesta

Tjingeling Pling!! e hemma hos mamsen idag... för Oscar var dålig imorse så jag är här o tar hand om honom lite grann.. Nu sitter han o kollar tv, me en sovandes systerdotter i famnen :) såå söta :)

Igår körde jag en liten vårstädning i köket.. gjorde rent alla vitvaror o sånt.. fan va tomt det blev i kylen... haha... slängde nästan allt :P

Ska hämta Bella o Thim sen också... har verkligen nada att skriva.... men fan.. vi hörs... =)


Lite pictures... 3 generations...
image26image27
                                                                  Är vi lika??? hehe näää....

image28image29
 I love this lillte one så det gör ont i hjärtat!!! min lilla fina bror som inte är så liten längre

image31
Haha va gör mamma???
image32
Oscar den söta lilla saken... killen som stått ut med alldeles för mycket... och ändå är han heeelt underbar!!!!

image25

Och så mammas lilla fisunge!!!! Älskar dig mest i heeeeeelaaaaa världen!!!!!

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jäklar vad din bröder har växt : )

Och ja du är himla lik din mor!

2008-04-08 @ 20:34:27
URL: http://FreijasMamma.blogg.se
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Ja det är ett jävla krångel, man blir så less. Dem verkar ju inte fatta att man behöver pengarna. Har legat på dem i över 2 månader men den verkar ju för tusan inte ens lyfta lillfingret! Morr!

Jag har iallafall skickat in en begäran om fp nu med lägsta beloppet även fast jag är berättigad till mer, men jag sparar väl bara mina SGI dagar då antar jag. Tjorv tjorv... Hoppas de kommer igång bara... Hur lång tid tog det innan du fick din SGI uträknad?

2008-04-08 @ 21:35:21
URL: http://FreijasMamma.blogg.se
Postat av: Anna

(svar) Hej! Nej jag tar inget för att göra en bloggsdesign :)

2008-04-09 @ 08:57:42
URL: http://annasaraolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0