Körslaget

image21
Shit va bra de var!!! Speciellt solobruden!!! Herregud... Det bara reste sig på alla håll...
De var absolut värda hela svenska folkets röster.... Snacka om rytm, glädje och sång... framförallt, hur jävla coolt är det inte att vår allas hårda hammerfall sångare som i vanliga fall ger oss tinnituss med steel meets steel leder en kör!!!!????
...men serisöst...keep the flame burning ;)
de får heelt klart 4 av 5 stjärnor!!!! 


image22
Haha, Brolle!!!!
Du är GRYM!!!!!
5av5... Helt klart!!!
nästan så man hamnar i lite "vagg-trans"....Nej men detta gjorde du bra!!!



image23
what to say´.. what to say...!?
Bättre än förväntat... helt klart...
Men varför denna låt??????????
Nej du Marko.... Bara för att du är du... hamnar du här...
Men... orminge gör väl bättre ifrån sig nästa gång :)
3av5.... bara för att du är DU!

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Hehe vilken av lillebrorsorna Henke va? Det tycker jag, jag tycker mig se mycket av honom i henne och litegrann av mig själv men inte så mycket. Det är verkligen en blandning av mig och Poppe i henne.

2008-04-06 @ 14:35:07
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0