Olovlig Sovmorgon... ;)


Idag fick jag sova jätte läääänge =) Fast jag inte fick.. det var Kentas sovmorgon egentligen... hehe... men han får ta igen den imorn :)

Idag har vi varit på lite utflykt.. va på nya lekplatsen på karpgatan... helt okej.. men nja... vi har inga pigmé barn... den var alltså rätt liten... men de lekte för fulla muggar... så jag kanske inte ska vara så negativ.

Lekte med Astrid o hennes barn Bella o Thim, och så Jenny som har Neightan. Det var full rulle till lekplatsen, på lekplatsen och på väg hem från lekplatsen.. astrid m. barn följde me oss hem, och så gjorde vi en sprak middag med grill-mat och sallad och ost som tillhör (självklart pommes) :) NAM NAM!!!
Varför tog jag inga kort på grillkocken när han grilla??!!!

Nu ska vi bara ha mys här hemma, och njuta av lite lördag...tvn får rulla på me tecknat hela natten, för mys ska det bli :)

Emilia har varit så där otroligt exemplarisk idag så man bara drar en djup suck o ler åt det lilla yrvädret :) Man bara njuter av livet me kaffekoppen i handen ute på baksidan.

Hmm.. undrar när de ska fälla träden på baksidan... längtar, för då kommer vi ha sol hela dagen :)

Nej, nu ska jag plocka undan kaffemuggar o sånt... så vi höres!!!
512868-20
512868-18
512868-19
512868-17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0