Tjingeling :)

Hallå på er alla... idag har varit en usel dag... eller ja, en otroligt mysig dag... men vafan... mathilda ska ligga i famnen hela tiden.. och hemmet ser ut som ett bombnedslag (igen!?).
Hon ville inte ha sin gröt, och vill inte ha sitt vatten som hon trycker i sig i vanliga fall.. nej, mathilda vill ha tutte, tutte o tutte... men det är faktiskt lite synd om henne... hon har ju tänder som sagt som är på väg ut... och om jag känner lite extra så tror jag minsann hon har feber :( ska ta tempen snart... nu leker hon faktiskt i gåstolen... så då kan hon få göra d.

Hos moffa
 Glaskit :)


Nu ska jag skriva om lite happenings :)

Igår ringde jag mammas chef ang en sommaranställning, alternativt tim anställning.. det ser ganska ljust ut.. ska dit den 15/4 bestämde vi igår.. men idag ringde han och sköt fram den 45 minuter.  och han var så där otroligt trevlig så man liksom bara känner på sig att jag redan fått det :P
Men hur som så jobbar jag ju faktiskt på hunddagiset, fast anställd, och ska jag gå därifrån vill jag nog ha ett väldigt bra erbjudande först.. Men sommarjobb är inget fel alls!!!! Och då är ju kenta hemma me tildus, så det finns ju inget dåligt med det här. 512868-1

Den 31/3 kom en liten till världen.. en liten jag längtat  efter nästan lika mycket som jag längtade efter mathilda... nämligen lilla Freija som Caroline var så otroligt duktig att trycka ut :) Så otroligt glad!!! Dock bor ni ju 90mil ifrån mig... men jag inser nu att det är dax att komma o hälsa på hundra år senare...

en liten

Välkommen till världen Freija!
Du är otroligt söt och jag bara längtar tills jag ska få snosa lite på dig :)
Hade du kommit för 5 år sen hade du fått heta valkyria... ja, din mamma är knasig..
Men du kom i rättans tider så nu ska vi inte svära mer över det namnet...  :)
Det är fint... men det passar nog bättre på en hund :P





Kommentarer
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Haha det hade jag helt glömt... Valkyria, men Freija är så himla mycket finare : ) Vi måste ses snart men förhoppningsvis tittar jag ner till dopet.

2008-04-03 @ 15:44:10
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0