Andy´s!!!

Idag tog vi en tripp till Andy´s.. var lite tveksam över Mathilda, men hon var heeelt slut.. och det bara av att kolla på alla barn som lekte... hon satt så nöjd så i morfars knä och titta på.. förvisso åkte mathilda o mamma lite kana, och klättra i de där konstiga sakerna.. men mamma var nog mer slut än hon.. haha...

och jag... mamma... åkte KANA!!!! Inte nog med att Oscar knuffa ner mig från ena så åkte jag den läskigaste... men det var skoj.. verkligen.. se till att man har me sig lite mellanmål bara som man trycker in i munnen på de för jämnan... jag hade med mig bananer, risi frutti 4st, capri-sonne "multivitamindryck, och drickyoghurt och massa kakor.. och oscar o emilia höll sig pigga o glada hela tiden! :)

Och vilken lyx det är för föräldrar, betala 100:- per unge (det är det VÄRT), sitta i en jätteskön fåtölj, dricka massa gott kaffe och äta massa gott.. och du har en trött unge när du går hem!!! hur bra e inte det då???

Ni måste tro att jag bara tycker om lata barn.. haha... men så är det inte rikitgt... men hur mysigt är det inte med ungar som svettats i flera timmar, slänga in de i badet och sen mysa med en kopp choklad framför tvn??!!! Det är livet !!!!


Here comes some pictures!

Den kanan åkte JAG!!
Mathilda hos Morfar

Många barn!
Emila o Oscar är längst till vänster

Oscar i schysst pose :)

Mammas söta Hos fule moffa
o så stackars lilla ögat!

kolla svetten i nacken!!!
*uäääk*

det bästa av Emilia, på väg hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0