Ännu en dag...

har gått... skön dag på jobbet, jag o en boende käka på resturang idag... nam nam =)
En arbetskollega till mig, också vik, är så jävla nice!!!! Vi har haft skitkul hela kvällen, allt har gått som smör, vi satt tom och kolla tv i en halvtimme, för att det fanns ingenting att göra.. och hon bor inte så långt härifrån, en gård härifrån.. lova henne att fixa en schysst dator till schysst pris... jag kan ju det ;) Värsta kontakterna... hehe, varför tror ni att vi har en dator på ett värde för 15000 ??? och det bästa är att det är hur lagligt som hellst :)

De tar in trasiga datorer, och sen tar de delar från de olika datorerna och lagar eller bygger nya =)

nää nu ska jag läsa gravidchock... skitbra bok :) Tack för boken Emma...

Och emma grattis till sjukskrivningen... härligt... nu kan vi ju hänga heeeela dagarna :) saknar dig o magen...

puss puss

Kommentarer
Postat av: emma

visst e boken bra, patrik har precis läst ut uppförlaren till den boken, så den får du låna sen när du kommer nästa gång =)



Saknar dig med gumman, våra balkong stunder är så mysiga hahahahah!





Pusss!

2008-08-13 @ 10:21:43
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0