Bim

Igår va vi o hälsade på Ronjas o Daniels lilla Bim.. oh yes she was fucking qute!!!!

Fia kom hit vid 16.30, och då packa jag ihop Mathilda o grejer, och så åkte vi iväg.. på tåget, tyckte jag att Mathilda kändes blöt och hennes blöja väldigt tung.. fatta ingenting... vi bytte vid 14.30... men tog av kläder o blöja och allt var dyngsurt... visst hade hon haft blöjan ganska länge, men sååå ska den väl inte börja läcka??? så det är blött utanpå blöjan?? eller så kanske det är så?? jag brukar ju byta minst varannan timme... och den här satt ju lite längre... hmm.. men men... så Fia sa "vi måste till t-centralen, jag ska köpa nya kläder till mitt gudbarn" och jag ifrågasatte ju varför hon skulle köpa kläder... för att hon ville.. haha söööööt!!!! så Mathilda fick ett par jättefina byxor och en body som det stod "*Made in paradise" på.. =)

när vi hade vart i centralen fortsatte vi mot danderyd, och där satt vi en liten stund och bara snussa bebis.. såå mysigt!!!

Sen åkte vi vidare, till max och åt hamburgare, och fia var ett psyko igår, så det gick inte en minut som jag inte skratta.. haha... vi hade fan skitkul... ett måste att göra flera gånger... hahaha juste... måste berätta om bögarna... shiiiit va vi garva!!!!!! Det satt en bög på tåget, och så gick han ut och mötte några kompisar, också bögar, och så gick de in på tåget igen... jätte kul.. hahaha.. nee men sättet de alla gick på var så överdrivet att det vart löjligt.. och när de fatta att vi satt o garva åt de så böjde sig ena killen ner o upp ner o upp... (som att han sög av killen), och jag höll på att dööö!!! fyyy faaaan va jag skratta, fia grät... haha.. äääh men shit, de löjla sig som fan... och nu är det inte så att jag inte tycker om bögar, tvärtom!!!! Jag älskar bögar!!!!!
men tänk er 4 tonårspojkar som druckit för många folköl och ska härma den snyggaste tjejen i klassen när hon går... då har ni de...!!!! hahaha

när man läser så här så ser det inte alls kul ut.. men oj va skoj vi hade!!!!

btw, 18 kronor ligger på marken i slussen.. och de är mina!!!!!! haaha.... jag spillde ut en kaffe igår, och fia skällde på mig och sa att jag kastat 18 kr på marken...


nu vart det rörigt..

jag vill sovaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! men det inte... för jag ska till vc med Mathilda, hennes öga ser hemskt ut... kolla högra ögat.. och tänk er 4ggr värre med sprickor i.. =(

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad har hänt med ögat?

2008-08-07 @ 10:28:40
URL: http://angiegurl.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

men vad har lillan gjort?

2008-08-07 @ 13:01:40
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0