gubben fyller år :)

vilket jävla väder!!! ska det va så här??? jag har ju semester för första gången sen v 28... men men...

Tidiga morgnar är det just nu också.. kentas väckarklocka ringer 6.. (eller va d 6.30??).. och då vaknar den lilla tyrannen så klart... hmm.. inte för att hon inte är morgonpigg... men HALLÅ!!! KLOCKANSEX???!!!... den där timmen mellan 6 och 7 är värd att döda för!!!! Men som tur är har jag en dotter som tycker om att sova... så efter 1 timme ungefär blir hon alltid trött och sover en timme till,,, ska nog passa på... om inte emilia o oscr hunnit gå upp då... för då är kört... då är dagen igång!!!

Igår städa jag lite här hemma och spraya säng och gardiner med mitt mirakelmedel.. kallt vatten och MYCKET skjöljmedel... det luktar sååå gott!!!!

Mathildas kroppkakor är slut nu (hon har fått dille på det)... så nu klättrar hon på mitt ben... vart tog den lilla snälla tjejen vägen som bara låg i gymmet och övade på att vända sig???? hmm... BORTA!!!!


Vad ska man göra idag då??? Emilia är hemma idag eftersom Oscar är här... men det regnar ju!!!! Det hade ju gått an, om man inte haft en liten krokodil som blir tvingad att sitta i vagnen hela tiden... hur kul e det då??? se de stora barnen springa o leka o hon får inte ens gunga....

AJ!!! jävla unge!!!! hon bet mig i hälen!!!!! Inte nog med att hon skiter i "ajabajande", så skrattar hon åt mig... jämt!!! hon tycker det är skitkul när jag säger "aj aj"...

Men nu fick hon lite mer kroppkakor... så nu sitter snällt o tyst här.. just like mummy want it... hehe... näää då... men är det inte nå heligt me att blogga??? hur lätt är det då med en unge som sitter o biter???

näää.. nu ska jag prova lägga henne igen, och kanske få en stunds sömn... men det kan ju lika gärna gå åt helvete det med... who knows???

Sen så fyller ju min karl år idag... men han fick sin present i lördags.. en tröja... kände att det räckte... han fyller ju 30 närsta år.. och då kan man dra till me grejer... förra året fick han massa grejer.. dyra!!! En ölmaskin, parfym och massa smått o gått av mig.. 

Kenta med nya tröjan och Mathilda..
på Nataschas 1årsdag!
Natascha är Mathildas Gudsyster.. =)



         Gott me kroppkaka

Hon har sett katten

Katten är ej rädd om sitt liv

Men tog sitt förnuft till fånga.....
Och gick.....
 

bita mamma i hälen!!!




Hej Emma!!!
Här kommer bilder på skötbordet.
puss på dej!!
när det inte är ett skötbord,  så är det en byrå med tre hyllor, som har 2 fack i sig.



det är två förvaringar bak, där det ligger blöjor nu.. det är vanliga hyllor..



På ytan där barnet ligger, kan du förvandla till en till hylla


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Mathilda skulle säkert älska palt då om hon gillar kroppkakor : ) Det är ju typ samma sak.

2008-08-05 @ 14:37:36
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Thildan ska få paket så småning om. Ska försöka få med mig så mkt som möjligt ner, men vi ska åka tåg så de blir rätt mycket att släpa på, men jag ska försöka. Hon kan ha de mesta fortfarande. Hon har ju stlk 62 ännu. Kläderna som Sussie ska få är ju sånt som jag köpt men inte använt dessutom är dem ju himla killiga : )

2008-08-05 @ 20:34:54
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vad har en Thilda för storlek i dessa dagar? ; P eller om hon ska växa i?

2008-08-05 @ 20:47:39
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Angelica

Gulliga bilder...stora tjejen minsann...Hur gammal e hon?

2008-08-06 @ 13:47:12
URL: http://angiegurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0