idag

Vi var uppe på vårdcentralen idag... och det var som jag trodde troligtvis... ett "skavsår"... det har varit en liten torr fläck där, och eftersom Mathilda gnuggar sig väldigt mycket i ögonen när hon är trött har det därför blivit värre... så nu ska jag smörja in med mildison i ca 3 veckor.. men blir det värre den här veckan ska vi uppsöka läkaren igen, eller om det inte blivit bättre om 3 veckor, ska hon till nån på nacka som är specialicerad på hud... så nu sover hon med milidson och ett plåster över så hon ska kunna gnugga där.. stackars liten... hon fick somna i mammas famn idag.. min lilla lilla bebis!!!

Efter vårdcentralen åkte vi till orminge, hem till Emma och Patrik för en fika, och för att de skulle få vår bilstol... Oscar spela tv-spel medans Mathilda charma alla =) Emma är så förvånad över hur glad hon är hela tiden =)

Mathilda pratar väldigt mycket, redan som 5månaders sa hon "mamma","pappa".. och nu säger hon "där" och "va", diskuterar emot om man säger nej till henne, smackar me tungan, låtsas hostar, ställer sig mot saker, "kryper", håller flaskan själv, visar var lampan är, dansar och klappar händerna, klappar händerna o sjunger la la la la och så vinkar hon med hela armen... mmm.. hon är mitt lilla under!!!!

Hur har er dag varit då???

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Mathilda är så goooo! : ) Hoppas att skavsåret försvinner. Inte skojigt. Vi har varit hemma hela dagen, med undantag för handlade och besök på posten. Det är rätt dystert just nu men tur att man har lill tösen som gör en glad hela dagarna iallafall : ) och P såklart (haha).

2008-08-07 @ 21:48:40
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

http://annasaraolsson.blogg.se/

http://michaelaslife.blogg.se/



Dem är duktiga på design, du kan ju fråga om dem vill hjälpa. Jag har själv fått hjälp. Är så tjorvigt att göra själv. Gjorde de förut men jag orkar inte sitta och knåpa med alla koder ; D

2008-08-08 @ 00:09:17
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0