Jobbar..

precis vad jag gjort sen denna vecka börjat... idag jobbar jag natt.. enligt mig skitpass... hatar att sova utan min familj!!!
Kenta körde mig till jobbet, hade sån ångest så drog ut lite extra på tiden, till slut insåg väl Kenta att han inte hade något val.. så han packa ihop och så drog vi iväg.. jag älskar det här jobbet, verkligen.... men vem föredrar att sova ensam på sitt jobb, än hemma i sin säng, bredvid sin lilla tös som kurar ihop sig i min famn när jag lägger mig... nää inte jag iaf.. nää nu ska vi gå o stödhandla... men skriver väl nåt ikväll..

puss o kram

Kommentarer
Postat av: emma

Lycka till på jobbet idag gumman, vet ju själv att nätterna på jobbet är tråkigast, fast man trivs så vill man ju helst sova med sin älskling(älsklingar =)... Har ju själv blivit sjukskriven nu, så jag får sova med min älskling varje natt ; )



Hör av dig sen när du har tid o ork...



Pusssssssss

2008-08-12 @ 15:40:11
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0