nu jävlar!

Nu är det dax att updatera lite...

Idag kom lillebror hit, för mamma ska på kryssning med jobbet... så han ska vara här så länge...

och vet ni en sak!!!!

för ca 1 vecka sen började Mathilda putta sig bakåt på rumpan... och i förrgår tog hon sig framåt genom att "glida" på kläderna... men nu vet ni... nu raecar hon fram på stumpen :) STOLT mamma!!!

Och så igår, va hon sååå jävla söt!!! Kenta gick o la sig bredvid henne en stund.. och när han kom upp så vakna hon ungefär efter 5 min.. och skrek MAAAAAMMAAAAAA!!!!!

Tror ingen förstår vad den lilla tjejen gör för mig.. hur mycket hon betyder.. hon är mitt allt.. jag skulle släppa allt för henne!!!!! försökte lägga in en video.. men går inte

kommer lite bilder...


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Himla sötnos!!! : ) Snaaaart ses vi.

2008-08-04 @ 17:10:47
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0