Barn??

Vem undrar om det är fler barn på g och varför undrar du???

Hur som... så får ni veta inom ett år iaf ;)


Den 15 maj släpper jag en hemlis här på bloggen.. hihi... är SÅÅÅÅ LYCKLIG!!!
Men ni får inte veta vad...

Nu ska jag gå o snuffa lite på min karl som sover... han låg och pratade i sömnen och sa "pamela vänta"... hmm... vem e pamela?? haha.... Men, jag vet att det bara är JAG JAG JAG... så jag skrattar bara åt han... min lilla snusmumrick..


Nu är Carro och gänget på G till småland.. de kanske redan är framme... 

Var ute hos de på Ingarö idag... och vi skulle ha en mysdag på stranden... men det gick som det gick.. blev mer en låååååååååångpromenad på nästan 2 mil.. 18km för att va exakt...

och jag är röd och jävlig och har så sjukt ont...

Nää... fan här ska jag inte sitta o ge er tid av min sömn...

Puss o Kram vi ses på stan...

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Haha sötnos! Boka biljetter ni. Vi är hemma hela sommaren så det är bara att ni kommer när ni kan ; D Vi väntar på er... Du är INTE ensam om att vara bränd, du ska se mig och poppe kräfta(?) Finns de något som är med knallrött? Herre jäklar!!! Köpte solskyddsfaktor idag vad nu det ska hjälpa såhär i efterhand ; D Vi hörs när vi är back in town.

2008-06-06 @ 22:50:05
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: karin

släpper en hemlis 15maj? vi är i juni nu.

2008-06-07 @ 20:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0