Plums!

Tjingeling pling !!!
Mår alla bra där ute i värmen?!
Det gör jag =)

Igår hade vi en riktigt trevlig dag! =)
 Min mamma drog med sig sin gubbe o hans son o deras hund ut hit,
vi möttes i braxen för o se vad internationella festen bjöd på...
inte mycket...
Jag och mamma blev uttråkade så vi gick till affären med de små och handla tårta.
Eftersom lillebror Robin (styvbror) fyllde 2 år :)
Efter affären gick vi hem till mig o kenta, och mamma började med tårtan,
eftersom hon hade sån tur att robin somna..
men inte min lilla dam sörrni!
Men det krävdes inte mycket för att hon skulle somna.. hehe.
Precis när tårtan ska serveras står det nån idiot o gormar... jag sluta lyssna efter 3e ropet...
Men det visa sig att det inte va nån idiot... det var tildus gudmor..
Och hon är ju ALLT annat än en idiot.. världens bästa enligt mig :)

Så de kom över o stanna på tårta, och då bestämde vi också att de skulle stanna kvar o grilla :)


En fia


Liam o Robin hoppade runt i vår nya pool och skvätte vatten på varandra.. haha..
och så kom vår alldeles egna emilia hem o grilla =) men så åkte hon hem till sin mamma efter maten o allt bus.

I dag har det också varit full rulle... Kenta, pappa och Björne var ute o sprang imorse...
Vid 14 gick vi ner till ip allihopa, jag, kenta, emilia, mathilda, fia, björne, liam och natascha.
killarna spela boll o barnen försökte hänga på.. =)

Sen blev det lite bad.. myspys :)
massa saker, så allt blir så osammanhängande.. kissnödig e jag också.. haha..

Imorn, ska jag åka o köpa vagn :) soft pink eller svart... inte bestämt mig, men det ser vi imorn :)








Min stora stora tjej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0