vagnar är ett sjukt faktum :P

Jajjamen... nu har jag köpt 6e vagnen :) Är det d här man kallar störd?? jag tror det... men nöjd är jag iaf :) Det blev en soft pink.. det är ju så mkt Mathilda det kan bli... =)

 Mammas bäääbis sover i nya FINA vagnen =)


Nu har vi börjat med tanborstning på lillpruttan.. det går faktiskt bättre än väntat.. hon gillar tandkrämen iaf.. vet inte om jag tycker det är bra elr dåligt... det bra är ju att hon öppnar munnen och vill att man ska borsta mer... det dåliga är att tandkrämen åker ner i magen, så tänderna får inte smaka nåt på den :P

Hon är så otroligt stor nu.. sitter själv, badar i badkaret själv (självklart sitter mamma bredvid o tittar så hon inte tippar), säger mamma o pappa och så ompa... ni kanske inte vet vad ompa är?? det finns en sång som jag brukar sjunga för henne "tänk om jag hade en liten liten apa, ompa ompa fallerallera" osv.. Ja.. stor e hon, o ändå slutar hon inte växa :P

Nä, nu ska jag nog ta tag i denna lägenhet som förfaller inom ett dygn :P

Puss Puss på er =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hejje!

Köpte den på Coop på värmdö... För typ 2 veckor sedan!

Fin vagn måste jag säga :)

Kram

2008-06-10 @ 10:03:33
URL: http://angiegurl.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Snygg vagnen var! : ) Vad kostade den? Köpte ni den ny eller begagnad? Har du bokat biljetter eller hur blir det?

2008-06-10 @ 19:43:17
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0