Vår kväll :)

Vi tog en taxi till resturangen, fick ett bord utomhus för två :)
Beställde in maten som blev Lövbit med ruccolasallad :) MMMM!!!!! Och en flaska rödvin så klart :)
Och där satt vi i kvällssolen o käka, såå mysigt..!!! När vi ätit klart maten kom vår dessert in, vit chokladmousse m vaniljmarinerade rabarber.. herregud va gott!!!

När desserten var slut, tog vi notan och betalade... gick in o beställde en varsin drink, och så gick vi ut o satte oss i solstolarna de har, och satt där i solnedgången o bara mös!!! Jag fick non Jordguss drink, frozen strawberry dackorey tror jag han sa att den hette.. mycket god :)

Sen tog jag det jag alltid tar, en cosmopolitan såklart  :) mmmm!!! också kallad Sex And The City- Drink ;)


När vi druckit upp, gick vi ut till fontänen och där bytte vi ringa och pussades en massa :)
När vi kom hem tog vi champagne me mamma och jimmy som varit barnvakt..

Sen är det slut på detaljer :)


   
 Här åt vi =) 
 
                                                                                  här bytte vi ringar :)


 så här ser det hela ut =)


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

GRATTIS HJÄRTAT! : )

2008-06-16 @ 13:16:43
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0