Belastningar

Är det inte rätt konstigt va mycket onödigt en människa utsätter sig själv och andra för... som jag... Jag har rökt i snart 9 år... och ja, jag älskade cigaretterna... när jag hade råd och tid.... Nu när man fått barn får man ångest av att lämna sin älskling där inne och själv sitter man och minskar son livstid.. och tiden med ditt barn!!!
När du sitter där ute röker du upp kökets nya gardiner, som du sluppit spara till om du bara gett fan.. Men ditt ego väljer cigaretterna... när ditt ego vill ha nikotin, spelar inget annat roll... när pengarna tar slut, ska barnen leva på vatten o knäckebröd för att du vill röka??!!!
Nu har för visso inte våra barn levt på vatten o knäckebröd... men det är själva grejen.... hur kan man utsätta sig för det?
Hur kan man utsätta sig för att sitta med kreditskulder, för att man vill ha cigg??!!! Du väljer ett skitliv, du väljer att röka, du väljer bort att betala räkningarna, du väljer en sjukdom, och du väljer bort kuren... för du hade inte råd med en tillräckligt bra försäkring.

Jag har vaknat många gånger och sagt att idag ska jag sluta... men det har inte blivt så...
Men nu har JAG vaknat.

Och igår em tog jag min sista cigarett.

wish me GOOD LUCK.... för jag SKA klara det!

                                                                                              MYSIGT VA???!!!!

512868-56


Visa honom respekt!!!

En döende mans sista budskap till världen

En man i Ungern, som rökt i hela sitt liv, bad för ett par dagar sedan sin svärson att ta det här fotot och sprida det på internet.

512868-53

Kommentarer
Postat av: Jag

Är det fler barn på G ?

2008-06-04 @ 20:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0