grönan :)

Tillevill... !!! Igår åkte jag o Mathilda till grönan med Mathildas mormor, morbror Andreas o morbror Oscar... och så Jimmy (mormors gubbe) och så kompisar till morbrorsorna..

Det var en lång och skön dag.. Jag och mamma åkte popexpressen.. haha, jag tror jag börjar bli för gammal... jobbigt för magen :P Sen åkte jag berg-o-dalbanan med Jimmy... haha faan va fort den går nu!!
Det var iaf en otroligt mysig dag, och Mathilda var på kanon humör hela dagen.. som vanligt.. alla är så förvånade över hur lycklig hon är jämt, hon skrattar så fort man tittar på henne :) Mamma pälskling <3

Vi kom väl hem runt 19 nån gång... Då var Stella och Andreas här (mathildas faster och hennes kille, kanske blir farbror???) och så klart mathildas morfar.
Vi grillade och hade mys... tror inte jag såg mathilda på 1 timme iaf.. Stella o andreas satt o lekte med henne och som stella sa så snodde de faktiskt henne :P

Efter den goda maten (som jag faktiskt inte gjort nånting av) så titta vi på sommarkrysset, som jag såg genrepet på när vi var på grönan... var ju tvugna att avbryta där o byta kanal för det var Eurovision contest.. Perelli var faktiskt det bästa framträdandet... när sverige bara hade 15 poäng vart jag sur och gick o la mig... så vem vann???? ska kolla på aftonbladet...

Nu på torsdag kl 20.00 är det mammas tur att va me i lyxfällan... hehe...

Nää.. nu kommer lite bilder från gårdagens bravader.





Juste.. har köpt massa nya kläder också.. rensa ju mathildas garderob för att freija skulle få lite.. lite?? haha, carro behöver inte köpa ett plagg till den lilla... mathilda hade knappt nå kläder kvar...

fast det var lite skitkläder också, sånt som man fått men inte använt bara för att man vill ha nytt :P


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Så himla söt hon är Mathilda : ) och vad stora dina bröder har blivit, galet!

2008-05-25 @ 12:17:22
URL: http://FreijasMamma.blogg.se
Postat av: FREIJASMAMMA - Caroline.

Dem där tag tre betala för två lila/rosabyxorna har Freija med : )

Super söta skjortklänningar och vilka super söta skooor! Det finns verkligen så mycket fint att köpa till flickor. Det finns inte alls så söta pojkkläder.

2008-05-25 @ 17:23:29
URL: http://Http://FreijasMamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0