Oj oj...

Alldeles för länge sen jag var här.. hmm... oj, massa har hänt.. Jag har fyllt 20... och det har varit valborg o allt va det är...  men kan skriva lite under kategorier..

26/4 fira vi min 20 årsdag.
Vi hade drop-in från 16-20... nästan alla kom vid 16... hmm.. vilka kom då??? Johnny, Sara, stella (kentas syster), Andreas, Fia, Matte, Astrid,* pappa, mamma, Andreas, oscar* (*de va inte här så länge*) Johnny (svärfar),,, och ärligt talat är mitt minne ur funktion så ni får gapa om ni var här men inte nämns :(
Vi bjöd på grillat.. och senare på kvällen åkte vi till femtiofyra.. och där var det röj.. kul hade vi iaf... dagen efter låg jag i sängen fram till 15... vilken tur att mamma inte åkte första gången jag ringde och ville ha hem min dotter... för då va klockan 11... men sen la jag mig igen så vid 15 gick jag upp... och sen kom min älskade bebis hem och jag var nog världen mysigaste mamma den dagen... haha...

på min födelsedag som är 28/4 var mathilda sjuk i feber :(

På Valborg var jag inne i stan och åt me Stella... sen gick hon tillbaks till jobbet.. och jag åkte och mötte Carro, poppe och den lilla nya bebisen.. inte så värst ny längre... men liten va hon.. och riktigt jävla söt!!!!! Vi åkte till hennes pappas fik och tog en latte och jag klämde massa på bebis... Carro klämde på mathilda :)
På kvällen grilla vi här hemma då pappa kom förbi... eller när jag kom hem låg båda lathögarna på soffan o halvsov... men till slut fick jag upp de och då börja vi grilla... sen gjorde jag bruschetta potatis me morötter, och rostade bruschetta mackor i ugnen *NAM NAM*!!!
Sen gick vi till brasan och mötte upp björne o fia där. Sen blev det kvällen  och så sa vi gonatt.

nu orkar jag inte mer...
Mathilda ska vi fira på halvårsdagen idag :)

sen ska jag iväg o titta på tårta till dopet...

Kommentarer
Postat av: emma

Grattis i efterskott och gratta söt ungen på 6 månaders dagen =)

Allt bra annars?!

Kraaaam

2008-05-13 @ 13:53:55
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0