2008-11-13

Mathilda:

Vilken DAG!!! Det har hänt så mycket... alla bara ler åt mig och säger grattis och pussar på mig... förstår ingenting... inte för att det har varit tråkigt... men hallå... en HEL dag?! och sjunger gör de hela tiden, överallt, i telefoner och och vid matbordet, och mamma som hatar när man sjunger vid matbordet... äter man så äter man, sjunger man så sjunger man brukar hon säga... Och en massa fyrkantiga lådor med massa färgglatt papper på, jättegott, riv det i tusen bitar och stoppa i munnen, godare än kakor faktiskt... lite svårtuggat, men det räcker ju länge ;)
Tårta tll frukost, dagmamma, städa med mamma, och helt plötsligt kommer en massa människor, som kallar sig, farmor, mormor, morfar, farfar gammelfaster, faster och ja vad de kallar sig..

näää.. jag föredrar det som det var förr... på min tid... som igår =)


Mamma:

HALLÅÅÅÅÅÅ e dagen slut nu???

JAPP... tack för den... och GOD NATT!!!!



(bilder kommer SEN.....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0