snott :P



När fick du reda på att du var gravid?

1/3- 07
Blev det en chock?  Ja, eftersom jag var helt säker på att jag inte var gravid, skulle bara bevisa att jag inte va det för alla som hävdade att jag var gravid, typ jennie, min karl m flera.
Hur gammal var du?  19
Hade du mycket halsbränna? nee
Spydde du mycket? Ja, rätt länge.. i ca 4mån varje morgon, sen kom det väl nån gång ibland, under hela grav
Hade du mycket foglossning? jajjamen,, and i still got problems with my hips :(
Har du fått bristningar? jo... skulle behöva ett strykjärn till maggen...
Trodde du att det var en pojke eller flicka? flicka tror jag... eller var inställd på d, för hade inga pojknamn förrän mån 8, men jag visste ju att det va en tjej, vi kollade ju det.
Gick du över tiden? ja, 11 dagar!
Födde du för tidigt? Nej
Hur var förlossningen? så mycket blandade känslor där... men i efterhand så skulle jag kunna göra om det, men samtidigt inte.. haha.. men den var bra tror jag.
Blev du sydd? ja, de jävlarna klippte!!
Dragen med sugklocka? ja, hon låg med näsan upp
Hur många var inne i förlossningsrummet? 1 barnmorska, 1 sjuksköterska, 1 barnläkare, jag och kenta
Hade du någon nära med dig? min älskling
Vilket BB födde du på? Södersjukhuset SÖS
Hur stor var bebisen? vikt: 4030 Längd: 55 (enligt sös, men hon krympte på bvc, 3dagar senare var hon 54lång men det berodde nog på snusdosan hon fick på huvet efter sugklockan :P)
Vad fick hon heta? Anna Mathilda Elvira

Snodde det här från Emma bus

Kommentarer
Postat av: Jennie

He he ...inte för att det syntes på din krop men i dina ögon lixom bara lyste å skrek att du va gravid :D Det är rätt vanligt att en graviditet syns på ögonen.. De va så min Mamma fick reda på att jag väntade Johnny.. de hade ju hon sätt flera månader innan jag själv ens viste att jag va på tjocken..



2008-11-18 @ 15:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0