skulle jag!?

Jag har hållt mig utanför det här... länge.. men nu får det fan va nog.. va är det för fel på människor???!!! Vad är det för fel på dig, på er?! Vad är det som är så svårt att förstå???

Faaan, kan inte skriva nånting här som kan kopplas till det jag är arg över...

Men jag är skitförbannad, bestämde mig nyss för att vara vaken hela natten... ska ändå upp om 6 timmar. kan inte sova, har försökt i en timme, men är så arg så hela bröstet bara bankar. Jag kan inte säga något, göra något.. skulle kunna gå ner på deras nivå, men varför??? Varför skulle jag!???

Aldrig, jag är inte ens i närheten... jag vet var gränsen går, till skillnad från er. Jag håller mig undan, är arg på mitt håll..
fan fan fan!!!!!!!

VARFÖR VARFÖR VARFÖR!!!!

Varför ska vi bli indragna...???

Jag bryr mig inte om detta groll, patetiskt faktiskt... men att DU blandar dig i??? hallå???

Och alla, förstår väl att min karl står på min sida, stöttar mig... bryr sig inte om dig... er...



det är han och jag  mot världen, och världen inkluderar dig och dig..

Kommentarer
Postat av: emma

Gumman då, ska försöka få ork och komma till dig idag!

Då kan jag finnas vid din sida ett tag iaf =)



Puss på dig gumman!

2008-09-02 @ 10:24:38
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: emma

va bra att du tyckte om dom hehe... men jag tror också det blir bra sen när man får ordning för då tänker man inte så mycket på tapeterna i hallen hehe!





Pusss!

2008-09-05 @ 10:45:14
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: angelica

Vi åker ner till Thailand 24 jan... så det blir i slutet av jan. Allt e inte riktigt planerat ännu men det ska bli så mysigt. Nere på stranden ska det bli iaf...



Mmm Alex har nog förändrats väldigt mycket kan jag tro...vuxen nu :)

2008-09-07 @ 07:33:56
URL: http://angiegurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0