Glass o Jordgubbar :)

Helt fantastisk dag... besök av Emma, Patrik, Novalie, Pia, Pappa, Mamma, Björne, Liam och Natascha!

Med grill och jordgubbar o glass =)

Bilder kommer sen när Emma behagar att lägga in ALLA bilder, eller hur Emma ;) 
Min kamera är urladdad och jag har glömt ladda.

Imorn ska jag till plantagen och köpa trädgårds blommor och sätta i rabatten :P Ska bli så Fint så fint =)
Sen är det Middag på Beirut Caf´e med hela tjocka släkten för att fira Farfar. 

Nu har Thor ÄNTLIGEN landat i sverige med sin mamma!!!!! JIIIHAAAAA!!!!


Hare bra då så höres vi :)

Kommentarer
Postat av: Emma

nu har jag lagt in lite i bloggen!

Pussss

och tack för en underbar dag med god mat och trevligt sällskap ;)

2009-04-25 @ 22:23:09
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Bia :)

Hejhej, kul att ni hade de trevligt i solen medans jag ar och slet arslet av mig på jobbet :P

Nej, lite avis, men hej... hela sommaren ligger framför mina fötter :)

Försökte ringa hem till dig idag men inget svar...

Försöker höra av mig ikväll igen, måste kolla en grej om i morgon! Puss puss... Och en STOR puss till Tilda från Bia :)

2009-04-26 @ 13:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0