Morgonbestyr&Nyckelviken

Tjingeling, idag vakna min lilla skrutta 05.30! Homenta Homenta ;)

Gick upp med båda tjejerna som lyckats väcka varandra och satte på Noddy "håll i hatten!", som förresten är nya favoriten hos Mathilda. satt uppe till prick 800, sen skicka jag in tjejerna i rummet så de fick väcka han på bästa sätt ;) mohahaa.
Och så gick jag o la mig en timme igen.. hihi

Sen fixa jag i ordning lite picknick så åkte vi iväg till Nyckelviken. Och tur va väl det, det var kanon mycket folk och ponnyridning, och det var griskultingar, och tjocka får, och kycklingar och plågade höns.. haha, de ser ju halvt döda ut... e jag dömande nu??

Mathilda red hästen för första gången idag och satt o skrek Jihaa Jihaa och hobba hobbla, nu kommer lite bilder så får ni väl lista ut resten =)


Äter Äggmacka                      Mina                     En pippi                    På Tjocken









Mörk bild :(                              Springer för fulla muggar               Kossorna



Kommentarer
Postat av: Jennie W

Mysigt =))

2009-04-20 @ 23:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0