Gråter


Jag kan inte låta bli att föreställa mig att dessa barn kunde ha varit mitt barn, jag kan inte bara sitta och se på när Ud inte gör ett skit, när människor är så iskalla att de inte ens kan lägga en liten tanke till alla dessa barn som blivit börtförda till ett annat land.
Thor är i ett totalt okänt land, fick träffa sin mamma i 2 timmar efter 2 månader, i ett sunkigt källarrum med beväpnade karlar som talade om hur Mia skulle ta i siit barn, vara mot sitt barn mm. Sen sätter de Thor på ett barnhem. I Guatemala!

Nånstans såg jag en klockren kommentar, där det var en tjej som ifrågasatte om man åker till ett land på semester, och så bestämmer sig ena föräldern för att han vill ha en vårdnadstvist, inte faan går väl "semesterlandets" domstol in då???

Hur kommer det då sig att Mia sitter i Guatemala och skrapar slantar för att kunna få hem sitt eget barn!? Som hon dessutom har, i usa, en dom på att hennes barn är i HENNES vårdnad. Ska hon fightas igen, i guatemala, trots sina bevis på att barnet ska bo hos henne i sverige!!!!?????

Det här är sjukt... Jag hade pepprat mig fram till mitt barn.... helt säkert!


Thor by Find Baby Thor Wang.
 
Så här såg Thor ut när han kom från sin pappa, innan kidnappningen.


vilken verklighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0