you say it best When you say nothing at all

ÅRETS BILD!!!! HAHAHAHAHAAHAHA Precis när jag tog kortet ramla hon bakåt, gjorde inte illa sig, men SHIT va jag skratta... elakt?? ;)

(observera Bellas blick)




Hallå.. ja det va ett tag sen.. men jag e så där.. hmm.. ska jag kalla det.. låg?
Inget speciellt har hänt som ger mig anledning till det... men är väl mest stressad.. inte lätt att göra det bästa ifrån sig när man har två barn hemma.. och när jag lämnat de på dagis vill jag ju städa eller bara vara.. den här ensamtiden är helt ovärderlig för mig...

Men men.. å andra sidan mår jag ju som bäst med mina barn.. men d är den där lilla lilla vuxentiden.. spela musik på högsta volym, plocka, riva och damma precis hur jag vill och när jag vill.. det är liksom just det som är det stora DET!!!

Innan Mathilda började på dagis mådde jag jättedåligt när jag lämna henne hos dagmamma eller till någon annan.. jag hade liksom ingen specifik anledning till det, eftersom jag är ju "tjänstledig"... eller kalla det vad man vill........
Men nu när hon går på dagis, så känns det så jävla bra, för hon har det så jävla bra på dagis, hon ÄLSKAR sitt dagis.. och börjar skratta och fnittra när hon ser dagis.. visst är det fortfarande lite hjärteslitande när mamma ska gå.. men d går ju över så fort hon inte ser mig.. 

Hon har blivit så krävande nu... och det har kommit lite som ett slag i magen... gått så fort och jag känner mig värdelös när jag inte kan sitta ute på gården med henne så hon får leka med barnen för att jag måste laga mat.. men sånt måste ju också göras, det är svårt. Men det går!
Mathilda vill ju vara ute 24-7.. hon älskar våren och älskar att slippa alla äckliga vinterkläder..

nee nu ska jag återgå till mitt.. kände att jag bara behövde tangenta av mig lite..

lite bilder:

SÅ SÖT!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0