datorförbud!?

Haha.. JAG?! näää.. skulle inte tro det.... bara inte orkat sätta mig här, och när jag vet att jag lovat bilder blev det bara ännu jobbigare.. så jag gömde mig lite :P


Men nu har jag kommit fram, och bilder ska ni fan i mig få.. men först få ni lyssna lite på en mamma som inte pratat med nån vuxen idag... nästan..  (det kan bli tjat i ett då)...

Kenta jobbar över idag, och igår bestämde jag mig för att ha lillsnuttan hemma, eller pingu kallas hon om jag nu ska kalla henne för nå annat än Mathilda.. och pingu heter hon för att när hon löjlar sig så går hon o gungar me kroppen precis som pingu gör.. eller ja, titta på pingu så får ni väl se själva!!! orkar inte sitta här o förklara hur ungen går, och hur lik pingu är.. men hon kallas iaf för pingu! så det så!

iaf, pingu, Mathilda, lillsnuttan etc. får vara hemma med sin mamma hela veckan... tycker d är ganska mysigt, och man får ju ta vara på de veckorna när Emilia är hos sin mamma, för när hon är här vill man ju umgås me henne också.. väldigt farande mellan ungarna, ibland, om man har tur, kan man leka med båda... men har man otur får man jaga Pingu för att hon stänger av tvn och Emilia blir minst sagt galen.. akn låta ungefär så här "MATHILDA!..., CAAAARROOOOOOOOO Mathilda stängde av tvn", elr "Men SLUTA nu!!!!! Mathiiiiiiiiildaaaaaa LÅT bli tvn!!!!" så slår hon i soffan...elr "Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, HM, tänker jag inte titta på nån tv, HM, finns ingenting att göra... Carro, kan du inte TAAAAAA Mathilda nu"...

Ja, ni kan ju tänka er att efter tredje kvällen blir man GAAAALEN!!!!!!!! så ibland om ungarna har otur rycker jag ur sladden och så får de leka med leksaker istället, MEN Emilia har frizon i vardagsrummet när det är Bolibompa, resten av dagen får hon titta på tv om hon har tur :P är jag elak, ska jag jaga ungen istället... äh, hon bor väl också här!?

idag iaf har det inte hänt nåt. bara mamma o mathilda-dag..  så mysigt, förvisso hade vi turen att pappsen kom hem o åt lunch :)

Sen har vi vilat i 1½ timme, sen så gick vi ut o gick, en liten vända till centrum, hem o plocka lite, laga mat, äta.. sen gick vi ut i snön upp till macken o köpte en kaffe och snus till Kenta, å sen somna mathilda i vagnen, så nu sitter jag här o dricker kaffe o funderar på va jag ska göra först... duscha, vika tvätt, spela poker, sova? vet inte.. men d märker vi.. först o främst så har jag lite bilder att dela med mig av...

och som ni ser har d inte hänt nåt me designen, vet bara inte vilka bilder jag vill ha.. måste prata me Carro sen, hon är ju i stocktown, on ingarö.

näää nu comes lite pictures uttalas [pik tures] på mitt språk... eh va?

Sätt musen på bilderna!!!


Fia o lill-fiaredo för kylan, min lilla snuttunge!!!Mattes fiiina Bella-bus
söt o smutsig :Psåå jäääävla söt!!!bustrollet
akriver ett väääldigt viktigt mailgilla bilden... hihi.. ett litet cremefraiche troll :Pbjuder på mig själv.. HJÄLPmin dator vill inte vända bildjäveln... hahaha


God natt önskar patrullen här :)



hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0