mamma vs dotter.. haha okej, ska sluta med vs :P

hejsan hoppsan.. nu har jag äntligen lite tid över så nu ska jag samla ihop lite bilder till carro.. som hon får trixa med. :)

sen vete fan om d blir sims eller poker... hmmm.. sims är gratis... mm.. det blir nog det :)

vet inte vad jag ska skriva riktigt.. men sätter in lite bilder som jag undangömt för er under tiden som gått.


1-års dagen + familjekalas

Här fick hon sin fina micki vagn som är rosa o sååå söt!

Barnkalas







Lite annat


då får man service


Kommentarer
Postat av: Emma

Gud va kul gumman att du har börjat uppdatera igen =) så himla kul och se på alla bilder, vart väldigt lättad när jag såg att jag inte var med på någon kalas bild haha ; )







Puss

2009-02-03 @ 21:56:08
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.seogg.se
Postat av: Jennie W

Men alltså hon e så gudomligt söt =)



såg att du ringt men så skulle jag ringa upp men nåt kom emellan å sen glömde jag.. (som vanligt med andra ord)

Nej jag måste fan skärpa mig!!

Ses å fika eller nåt snart tycker jag..



Kram kram å hälsa familjen =)

2009-02-03 @ 23:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0