Mathilda vs Världen

Hej o Hå!!!

Hur mås d idag?

Här är det fin fint.. lite trött bara... Blev ingen tjocki vs trulspromenad idag.. jag o mathilda sov till 9.20 :p
Bada lillsnuppan, åt lite kräm o mjölk, sen gick vi ut, och så fick sig Mathilda en ordentlig överraskning.. storasyster stod utanför dörren.. hon blev sååå glad.. tänkte va lite modemorsa idag, och tyckte Mathilda skulle va lite cool o slippa overallen, så hon hade jeans m strumpbuxor under, en polotröja, och en stickad polo, och så en jeansjaca med rosa väst över.. sååå cool... men nej... väntar tills snön är borta :P haha.. blev ingen lång utevistelse... så jag tog me emilia o mathilda hem, så gjorde jag lite potatismos me köttbullar. nu sover snuppan o jag sitter här.. e helt slut.. trött som fan.

så ska nog säga hej då till mina kära gäster o gå o vila en stund.. btw, sitter vid kentas nya laptop... hmm... im in love :P

ses o hörs snart!


Puss o hej!

slänger in en liten galen bild på min dotra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0