TRÖÖÖÖTT

Ah! herreguuud va trött jag e nu.. jag o mathilda gick o la oss i morse efter jag bloggat, så sov vi till 9 ungefär.. Mathilda sov ingen middag idag, utan nappade mellan 17-18.. det är fan starkt jobbat av tjejen som ÄLSKAR att sova!!!

Sen vakna hon och då blev det korv med bröd, och alla pustade ut efter den låååånga men härliga och glada dagen.

Kenta gick på fotbollsträning o vi tjejer dansa o sjöng till astrid lindgrens härliga.. sen sa det bara klonk så sov båda barnen.. jag är så trött så jag orkade knappt lägga Mathilda, så jag höll henne vaken medans jag samla krafter.. och hon är inte ens jobbig att söva?! Men d var liksom det hela med att ligga där o bli ännu tröttare, och kanske missa just det här... Vuxentiden, ensam!!! Men jag tog mig kraft o la snuttan sen, dock i vår säng.. nå annat orkade jag absolut inte!


Nää nu är kenta klar i duschen, så nu vill han väl ha datorn.. jag ska ta en cig och ett glas cola.. sen är d bängen för mig!!!

bilder (kanske) kommer imorn.. lovar inget... haha.. men ska absolut försöka.

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0