jag ska

Nu ska jag blogga lite.. inte in största prio just nu... om man säger så här utan att vara för naken så har jag sett djupaste bottens botten... jag tar mig upp... men d går långsamt ibland och väldigt fort ibland... man ska va tacksam för de vänner man har.. minst sagt.. Man håller skenet uppe och så kommer fia och hon rycker ner mig igen... för jag får va den jag är och behöver inte lägga en mask på... men även om jag blev den deppiga, frustrerade, arga sårade Carro jag är, så är jag ändå mer lättad och glad när hon åkt.. för hon ser till att d blir så, även om d är omedvetet.. hon lämnar mig inte i sticket.. 
Hon kom ut på middag och en kaffe, sen tog vi en bara-prata-som-bästa-vänner promiss ner till skogen och satte oss vid vattnet och bara prata och njöt av varandra.. är så glad att jag har dig, fia... du gör mig hel och du tillåter mig att leva... du är en vän av högsta kvalité med slitbart siden utanpå.

När jag sagt hej då vid bussen dröjer d inte länge innan jag får ett sms, av tjejen som kan läsa mig utan o innan.. så här stod det "De som gör mest ont egentligen är att du är en sån person som alltid ställer upp och ser till andras bästa. Därfr är de så orättvist. Samtidigt som du är en stark person och kommer klara det bra på ditt sätt. Oavsett vad ditt sätt är, Puss"


Riktiga vänner finns det väldigt få av... så ta hand om de du har..


Och Emma, för att inte glömma dig och din familjs tillvaro.. ni är också helt underbara, och har verkligen funnits här!!!

Puss på er!




Vissa saker är helt enkelt inte viktigare, även om det ser ut så just då....






Planen kanske inte alltid följs hem... även när du känner dig som vackrast...

En sjukt deprimerande bild...


Kommentarer
Postat av: Fia

Kommer du ihåg när vi träffades första gången?

Att gå från de vi var då till de vi är nu, är en lång väg att vandra. Vill inte vara utan den vän du är för mig nu!

2009-07-29 @ 22:59:59
Postat av: Emma

Du e så fin gumman!

Jag hoppas att du kan vara dig själv när du e med mig, vill inte att du har någon mask på det yttre. Jag är iaf helt mig själv när jag är med dig!



Jag vet att du kommer att klarar det här och som jag har sagt förut så tycker jag att du är stark, för jag hade som sagt inte reagerat lika moget som du!



Älskar dig gumman!

Och jag kommer alltid att finnas för dig <3

2009-07-30 @ 07:20:00
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Caroline - Snart tvåbarnsmamma.

Hallu... har ju ingen aning om vad som hänt. Men jag hoppas att allt löser sig och att ni får må bra allihopa. Kramar! <3

2009-07-30 @ 14:02:28
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Astrid

Hej Vännen !

Vad har hänt ? Låter inge bra alls, blir lite orolig för dig, ring om det är något OK !!

Jag skulle fortfarande vilja ta en öl med dig i stan en solig eftermiddag. snälla då :)..

kram Astrid

2009-08-01 @ 10:49:14
URL: http://ouidnovis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0