Slut som artist

Nu är vi hemma :) fått upp tv och lite kök. Mathildas rum är iaf klart för att leka i, fått upp allt men lite finslip lär det bli. Vårt rum är sovbart. Lillsnutt skulle ha kommit idag, men mamma hade ingen lust eller ork att åka ända ut med mathilda när det regnade och hade sig. Och jag fick smått panik över att det var kaos med kartonger och hon skulle komma hem till det. Men nu är det okej och jag bara längtar tills min bebis kommer hem. Hon börja gråta när jag prata med henne och sa mamma komma! :(

Kommentarer
Postat av: emma

Hej =)



har nu för första gången en liten frågestund i min blogg,

tänkte se om man får ihop några frågor som jag sedan kommer att besvara!

Ställ vilken fråga du vill,

jag svara på allt ; )



Kram Emma

2009-07-05 @ 19:40:43
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0