Bortskämd snorunge

Tjingeling och godmorgon.. inte varit världsbäst på att uppdatera här inte... men det skyller jag på mitt sjukt hektiska liv med snoriga ungar och 177 uppgifter om etnocentrism, individ- grupporienterade grupper och en massa spekulationer runt dessa.. fyyyy faaaaaaaaaan!!! men nu är det över!!!

Bortskämd snorunge.. haha jaa nu är du bra nyfiken va.. inte är det mitt barn iaf, för hon är skitarg på sin mamma och kör värsta krokodiltårarna för att hon inte får fler vindruvor, som hon ersätter sin frukost med.. skitunge! Och nu är allt hennes också, står och bankar på diskmaskinen och säger "minna gagga", "minna mamma" etc. haha.

Haha, nej den bortskämda snorungen jag pratar om är lilla Kissie.. Jag mår illa av hennes världsvana, henns nonchalanta och arroganta sätt att hantera något hon kunde gjort jävligt bra istället. För hon är en kanonbloggare! Men att sätta ut pratbubblor som "vaddå svälter barnen i afrika? sen när då?" fick mig bara att må illa. 
Hon har inte ett skit, för väldigt snart är hon så opopulär för hennes påhopp på allt o alla att hon kommer få sälja sina vita skor med nitar på loppis för 20 kr för att kunna köpa sin lunch själv. 

Allt i hennes värld är pengar, och hon är som sagt bortskämd och har nog aldrig gjort något utan egen vinning. 

Men Kissie lilla nu ska tant Carro berätta en hemlis för dig ; Pengar är mycket, det behövs för att man ska kunna bo och leva... Men för att kunna bo och leva är det kanon om man är lycklig! Och det lär du knappast bli med din attityd och dåliga sjävkänsla, som inte ens vågar säga till killen hon är kär i att hon vill träffa honom... mmm... men e hon inte kaxig?! ;) 

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Hon tjänar ju pengar på att provocera och sålänge folk går på de hon skriver, fungerar det ju och hennes plånbok växer, och växer... tyvärr!

2009-05-25 @ 08:43:00
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: emma

bra skrivet där gumman!



Pussssss

2009-05-25 @ 08:51:12
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: amina

jag håller med dig om vart enda ord..

läste din kommentar i "kissies blogg"..fy, vad rätt det var..

jag är även mamma, och älskade det du skrev..

tummen upp!

2009-05-26 @ 09:53:50
URL: http://aminajohansson.blogspot.com
Postat av: Sofia

Perfekt skrivet!

2009-06-09 @ 00:50:51
URL: http://singfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0