nya tag nya tider :)



                                     

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Det där har jag faktiskt aldrig tänkt på, men jag tycker de du skriver är sant. Nu efter jag läst de satt jag och funderade på mig själv. Om jag eller P har lämnat bort Freija medan vi varit i långbortistan, men det har vi INTE och vi lämnar ju nästan aldrig bort henne heller om det inte är väldigt nödvändigt.



En annan sak är ju om man åker på kryssning medan en förälder är hemma. Då finns ju iallafall tryggheten där om det skulle vara något. Värst skulle de nog kännas för föräldern som är på vift men barnet har ju iallafall sin trygghet mamma eller pappa.

2009-05-12 @ 15:42:47
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0