Good morning

Mathilda den lilla skitkorven vaknade 04.46 imorse och pigg som en lärka...När Mamma gör sig i ordning för dagen så somnar hon kl 8!!!! Och jag har såå jävla ont i huvet... Konstigt? Nää kanske inte... gjorde typ 4 skoluppgifter igår framför datorn fan va svårt, man rannsakar sig själv lite liksom-.. läser just nu Människan socialt och kulturellt..

Och jag har fortfarande inte smällt att jag ska härifrån, ifrån ruttna fiskis och ruttna människor... Alla är ju så klart inte ruttna... och jag vet en jag kommer sakna så hjärtat blöder.. visst vi bor 20 min ifrån varandra.. men det här att bara dyka upp för en kaffe o en cig, eller skrika av sig på varann när våra karlar eller ungar är så jobbiga så man bara kräks på de.. Men jag kommer ju sakna  Henne iaf, utan allt det där.. våra promenixer som sällan blir av, men är rätt mysiga när de blir av... hmm.. nu blir jag blödig.. iaf alolou Bia... lika med I love you Bia... Mathilda säger alltid alolou när hon säger i love you..

Och måste bara berätta, Mathilda är ju så duktig på att härma och säga namn och ord.. igår sa hon Emma,Ecca (Becca), nanna (sanna) och till det mest gulligaste jag hört!!! Nonannie! Novalie ju så klart!!! Hon är så sjuukt söt..

Och dagligen minst 40 ggr om dagen säger hon biababba (fia och natascha).. hur söt får man va liksom..

Shiiiiit va jag älskar mitt barn, min familj mina djur och mitt nya hem.. jag är så där lycklig så man trippar på tå och nästan trallar sig igenom dagen... <3

Nää nu ska jag lägga mig bredvid min underbara söta unge, och idag kommer min älsklingsEmilia också!!! SAKNA!!!!! <3

Juste, måste åka ut ammeammo idag också.. gammelfarmor till Mathilda. Hon hade köpt massa kläder till min bebba :) Kul!

Nää men hörrni ha det bra!

Min älskade lilla morgontok!


Mamma&nonnanie


Kommentarer
Postat av: "Bia"

Ni har ingen aning om hur mycket jag kommer sakna er med! De kommer fortfarande finnas plats för en kopp kaffe och dylikt, inga cigg bara, förhoppningsvis ;P. Just nu känns det som att jag skulle kunna hoppa från någon bro, inte trodde jag att fjärde dagen skulle vara jobbigare än dom tre innan...menmen.. så fel man kan ha :P

Saknar er redan! Puss

2009-05-14 @ 13:27:28
Postat av: emma

jag vet att jag aldrig kommer kunna ta "bias" plats, men här är du alltid välkommen att skrika av dig, dricka kaffe och röka en jävla massa haha... Men det vet du ju redan!



Längtar som fan tills ni flyttar hit!



Pusssssssssssssssss and a lots of loooooove <3

2009-05-14 @ 19:22:12
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Då kommer jag och Freija och hälsar på dig och Emma i sommar ; D

2009-05-14 @ 20:38:21
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Tessan

Vad kul att ni har hittat ett nytt boende! Grattis.

Hoppas ni kommer trivas bättre där.

Skönt att komma ifrån Fiskis :)

Din dotter är så himla söt!



Kram / Therese

2009-05-14 @ 21:51:18
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0