Hallu..

Tjingeling pling.. idag har det varit full rulle. Imorse vakna min lilla skitgris 5 igen! Och 10 min därpå vaknar Emilia.. upp o hoppa! Fy faan man e inte mycket till människa kl 5.. Satt och plugga nån timma efter jag lämnat Emilia, Kenta lämna tildis.  Sen bar det av till "nya" skolan som jag ska plugga på i sommar med start 25/5, för att fixa med CSN och lite sånt.. För jag min jävla nöt har glömt att kolla hur länge det räckte den här terminen.. och det visa sig att min sista utbetalning va i april.... aouch.. nån som vill sponsra en fattig student, hör av er så får ni kontonumret.. haha nää då, så illa är det inte.. har så jag klarar mig tils Csn sätter igång igen :)

Sen hämta jag ungarna medans Kenta napa på soffan inför fotbolssmatchen, vi gick och tog en glass på macken och halka förbi en mamma till en liten pojke som går hos Mathildas förra dagmamma, så vi stod och prata en sväng..

Haha måste bara berätta, höll på garva ihjäl mig idag.. folk måste tro att vi har en helt vrickad familj... träffa en mamma som känner Rebecca (emilias mamma) och så stod vi och pratade, så säger Emilia att hon ska börja i orminge skola, då frågar mamman mig - jaha, vad kul, flyttar mamman med er då eller hittar hon nåt eget? Jag kämpar som en galning för att inte dumförklara henne - neee.. eller va?? hon bor ju inte med oss..
ännu mer förvånad säger mamman - jaha jag trodde ni var gift med samma man eftersom jag ser er så ofta och ni har barn med samma pappa..  jag sa bara - hehe... mmm.. juste!

haha sen gick jag vidare och jag skrattade så jag höll på att dö skyllde på emilia eftersom hon fortfarande gick bakom oss.. herregud... som sagt, det ska bli skönt att komma härifrån...

Inget illa mot dig rebecca, jag delar gärna med mig, men inte av min gubbe :P

När vi kom hem så väckte vi Kenta och han hade städat hemma=) Han ställde sig och lagade god chili con carne och jag låg med ungarna i sängen och läste bok, precis som det ska va liksom.. =)

Nu har jag lagt sista ungen och sitter här, funderar på om jag ska pugga eller ta en liten paus... men ska va inne med allt den 24e så jag lär väl komplettera min kommentar till Marthas inlägg, Martha är för övrigt en överintelligent kvinna som ger alla i klassen sååå mycket inspiration, och hon är så sjukt dutkig på att formulera sg.. grymt impad!

Och Emma, nää Fias plats kommer nog ingen kunna ta, inte i mitt hjärta och inte i Mathildas. Men Fia har grävt sig djupt, väldigt djupt, och du ligger liksom intill... så du är nära delad plats... =)
Love you too!

Kommentarer
Postat av: Fia

Skönt att höra att jag finns i era hjärtan precis där ni finna i mitt...lååångt där inne :))

Puss

2009-05-15 @ 20:37:46
Postat av: Monica o baby Felice

Zazza var en schäfer, labbe, golden och border colli :) Hon var min hund , men hon har tyvät gått bort för bara nån månad sen . KRam!

2009-05-15 @ 20:56:41
URL: http://moncans.blogg.se/
Postat av: emma

det är kul o höra gumman!





HA HA är ni förlovade alla tre hahaha shit asså ; )e

2009-05-15 @ 21:03:36
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Rebecca mamma till Emilia

HAHAHAHA vilken sjuk kärring förlåt mitt ord val hahaha skyll allt på mitt stackars lilla barn gör de bara :)

2009-05-20 @ 18:11:28
URL: http://mammasemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0