jag spyr, jag dansar och jag lyssnar

better be love for reaaaal you better believe it skrålar ut i min nya stereos högtalare.. och jag försöker rycka upp mig hela tiden... HELA mitt liv hänger på era axlar... HELA mitt liv hänger på er mänsklighet!!!! faaan ta inte det ifrån mig!!!


jaa... va ska jag säga.. väntans tider har aldrig varit värre....

Nu ska jag städa bort tid.. sen ska jag sova bort tid.. sen ska jag hoppas och hålla tummarna...


Men just nu ska sluta nervåka på mina banor och rycka upp mig.. ska faktiskt hämta HELA MITT LIV snart... var jag än är med henne är jag lycklig, bara vi är tillsammans... Men faan va bra vi skulle få det!!!!


Håll tummarna... ni får veta vad som händer om det händer nåt..



annars får det bli min lilla hemlighet...

bilder till Emma.. 4 stycken från 4 olika tillfällen.. not a sammanträffande.. ni är mer lika än ni trot ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0