jag viker mig i denna diskussion som gick fööör långt

japp.. det är ingen idé, onödigt bara... "Bloggkrig" är inget för mig... och det var inte meningen att hon skulle ta det så hårt.. men skitsamma, hon känner mig inte och vet inte hur jag tänker och är som människa.. same by me...

Okej.. asså vad jag ska jag säga.. det blev större uppståndelse än vad jag tänkt.. att du skulle känna att jag analyserat dig, var ju inte riktigt vad jag tänkt.. men med en kryssning kopplar man det till alkohol.. och du har totalt missförstått mig.. Jag skulle aldrig våga åka på kryssning, och inte just nu heller för jag känner mig inte mogen för det, det känns för långt bort och man kanske tappar täckning på mobilen mm.. Jag är ingen elak människa och jag brukar bli galen på människor som kommenterar andras val..

Men för att göra mitt budskap klarare... och förhoppningsvis slopa denna diskussion.

Klart jag tycker man ska få vara vuxen och göra saker, utan barn... men jag kan inte förstå hur man vågar åka på kryssning. just för att det är en lång resa och man är rätt fast om något händer.
Dig som mamma har jag inget emot, för jag känner dig inte!! och jag är ingen som kan avgöra det heller.

Jag är jätteledsen om du tog åt dig på ett negativt sätt, vilket inte är så konstigt.. men jag är ingen latte-morsa, och jag ska hålla käften om andras val.. aja, skitsamma... min ursäkt för att du tog illa vid dig.

Ha det så kul och hoppas det går bra!




BTW!
NU FLYTTAR VI TILL ORMINGE OCH BLIR GRANNAR MED EMMA, PATRIK & NOVALIE!!!! IM SOOOOOOOOOOOOO HAPPY!!!! 1 JULI BÄR DET AV... BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII (som mathilda säger =))



Kommentarer
Postat av: emma

Jippieeeeeeeee är så jävla glad!





Love ya!!!

2009-05-13 @ 17:01:29
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Caroline

Grattis till lägenheten! : )

2009-05-13 @ 17:19:29
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0