psykbebryt

Haha GAAAAH!!! Vad jobbiga ungar kan vara på morgonen.. jag har fått en nock i nyllet, Emilia säger åt Mathilda att sluta hela tiden och mathilda svarar med Bajs och pekar på Emilias rumpa.. haha fy fan... såna här morgnar man undrar varför man inte ställde sig o hoppa på gubben... men å andra sidan, Bella och Thim kommer ikväll och ska sova över, och får Kenta sovmorgon idag så betyder ju det att han får gå upp med ungarna imorn... mooohahahahaha!

Men just nu så ser jag hur lägenheten sakta förvandlas till en dags städning, men jag orkar inte bry mig.. vill bara dricka mitt kaffe så är jag ju redo för dagen sen.. Ska visa vad jag klickade hem och fick hem igår också..  men sitter vid bärbara nu och har inte installerat fotoprogrammet, och vår kortläsare försvann nånstans när vi fick ny dator med inbyggd kortläsare.. men lovar att fixa det till i eftermiddag.

Nää nu ska jag dricka mitt kaffe och plocka och kolla va mathilda gör med sopskåpet... suck.. låter som hon är på pantburkarna.. unge!

japp men vi hörs sen, hade tänkt gå promenad bort till lundsjön så Bella får bada och möjligvis träna lite sök :)

Puss kram hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0