VG bidde det

på båda uppgifterna.. men jag är faktiskt nöjd ändå.. på första uppgiten fick jag ju ett svagt VG, nu blev det ett starkt... och det kan jag absolut ta.. Satt med mathilda i famnen igår när jag skrev de... hon vakna 23 och somna igen 0100!!! så det tycker jag är rätt strongt ändå.. dessutom så tycker jag att det var en relativt konstig och jobbig kurs.. så jag är fan sktanöjd.. e så jävla trött!!! men ska dammsuga och skura lite så ska jag hämta kidzen sen =) 3juni ska vi till Emilias nya skola.. ååååhh så kul.. är alldeles lyrisk.. Emilia kommer hata mig när jag tvingar henne att plugga tillsammans med mig.. mohahaha... Men å andra sidan så ska hon INTE sitta som jag 21 åring och plugga gymnasiala kurser,,, ska hon plugga vid 21 år så ska det vara högskola.. minsann!!!

Och jag ska göra ALLT mina föräldrar inte gjorde.. för fy fan i helvete vad plågsamma de var.. inte nog min faster Lisa... som tvinga mig plugga halva dagarna matte på sommarlovet... det mina vänner, är att plåga barn!!! haha.. men ska väl va tacksam för att man haft så många runtom som brytt sig.. vem vet var jag skulle sitta nu om de inte lagt ner allt engagemang..
Men mina vänner... jag lovar på heder och samvete att JAG aldrig kommer tvinga emilia eller mathilda att plugga matte på sommaren... men å andra sidan har de samma människor runt sig som jag har.. mohhahaha... Lisa har framtida
uppgifter ;)


Mathilda rädd för vad som komma skall ;) haha nää då.. här är hon sur på sin mamma för att mamma tycker de röda tröjan är för varm att ha på sig när det 20+ ute. Så hon gömde sig i hallen ;-)

Kommentarer
Postat av: Den elaka fastern :)

Jag visste ju att du kunde innerst inne och ville bara att du skulle blomma ut som mattegeni. :)

Det var bara utav kärlek till dig!

(Sedan var det ett krav från skolan att du skulle räkna färdigt matteboken innan skolstart för att få slippa gå om årskursen.)

Jag var nog inte så pedagogisk, var ju inte så gammal själv... Puss puss

2009-06-04 @ 12:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0