helluu

Vilken dag!!! Gick upp imorse med barnen och älsklingen, gjorde i ordning Mathilda så hon var klar för första dagen på dagis :) Gick o la mig, vakna vid 11, ringde älsklingen och fråga vad han gjorde, han satt på dagiset själv då barnen gått på vila, så jag tog cykeln pp till dagis och då hade alskling vart på macken och köpt kaffe. Så vi satt i solen och snacka lite skit och drack kaffe, sen rulla jag med cykeln till affären (lite läskig färd då framhjulet har lite ont om luft, så den försökte svänga lite som den ville), handla lite kaffe och sen hem.. gjorde mig en alla tiders latte och satte mig på min fina baksida... herregud va fin den är!!!!! Kan ta kort ikväll så får ni se.. Tog min latte och bara satt och njöt... juste, vattna gräset också.. =)

Nu sitter jag på jobbet.. lite bitter... men men... vid 19 kommer Monica, kanske blir roligare att jobba då :)

Det hade gått kanon för Mathilda p¨å dagis, hade träffat en kompis som hon leker med och vilan hade varit nada problemas :)

Imorn blir det jag som är med på invänjningen, sen blir det upp till Morfar och rusta upp lite eftersom han bjudit över folk... mina fastrar, farbröder (ingifta) och kusiner och farmor och farfar. =) Ska bli kul, får se om de orkar ta en sväng förbi oss också, de har ju inte sett vår lägenhet, förutom farmor o farfar då..
Mathilda kommer bli överlycklig att få träffa de.. hon pratar jämt om de, speciellt om lisa, nicklas o fabian... typ, o liisaa, o Nicklas o abian o hästen, o lisa o fabian.. osså nicklas!!! hon räknar liksom upp... haha, kan spela in nån gång.. :P



En bild på den bästa också :)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3




<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Emma

finaste <3

2010-08-11 @ 18:53:40
URL: http://emmapelosio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0