Jag återvänder

Japp.. Jag e tillbaka här.. jag startar blogg på blogg men ändå går det åt pipsvängen...men jag tycker ju om att blogga så vet inte vad jag håller på med.. behöver en lur jag kan blogga ifrån tror jag.. sitter ju aldrig vid datorn längre.. förutom på jobbet.. haha...

Alltså jag slutar aldrig att förvånas över vissa männisor.. de lebvere liksom kvar på 90-talet...
Jag är ingen ängel, och har absolut inte varit.. men att få äta skit för något som man gjorde som 10-13 åring.. haha WTF!!! Och så säger de att jag ska "grow up"... haha...

Och argument som "du är bara avundsjuk för att min dotter är vacker och inte den"... haha hallå??? Skulle den bita eller???
Min dotter är det finaste jag vet, din dotter är också jättevacker... varför gå på barnen??

Och sen säga att jag slår mitt barn!? Hahahaha, nu får du väl ge dig liksom... alltså allvarligt... och sen säga "jag har faktiskt pratat med Rebecca, hon tycker som oss, att du är helt sjuk i huvudet, tycker så synd om  henne som måste ha sitt barn hos dig"... Stackars rebecca, hahaha... hon va alldeles chockad när jag berätta för henne igår.. ho  har varit på Åland och kommer hem till det här liksom.. nej bort med skiten.. FOR EVER!!!!

Hon är galen, så enkelt är det... hennes psykade morsa soc anmälde min mamma när hon bodde i sundsvall, och det stod ungefär så här i brevet "Folk är rädda för camillas dotter Karolina, de vågar inte gå ut på oscarsgatan när hon är ute. Hon är så farlig och måste ha hjälp!".... Bara det att jag bodde i vikingshill då... med Pernilla... klantigt!!!

Ja men ni hör ju... nää jag är en vuxen människa idag, och det här är kanske inte så mycket att skratta åt, för det måste va nå allvarligt fel på personen, men har man stått i deras skottlinje i över 10 år så skippar man medlidandet till slut.. iaf jag!


Igår skulle jag o Mathilda göra kantarellsås, hon hjälpte mig me kryddor, och att hälla i smör, blev bara lite mycket smör, kändes lite udda att koka kantareller i smör, så jag tar bort kastrullen från plattan och ska hälla ut lite, samtidigt ska Kenta lägga korven i micron på tining, av nån anledning gör vi detta samtidigt och precis när jag vänder mig om skriker Mathilda AJ... Det knöt sigf i hela magen på mig och jag kände mig så förbannat dum!!!! Hon brände tre fingrar ganska ordentligt, dock inte så vi behövde åka in... urs, sånt får INTE hända!!!!


Men hon sa efter 3 timmars hålla i hand stund i sängen att "nu e bättre mamma, det är bättre". Mammas luilla.. ää nu ska jag sätta på kaffe och jobba lite.. att inte fröglömma... jag cyklade till jobbet imorse... mina ben hade EJ vaknat !!! haha fyfan, vilken syn det måsta ha varit..

Kommentarer
Postat av: Astrid Fahlén

Jo men Karro visst e det så, man växer i från sånt, vi kan i dagens läge borsta bort deras skit snack å gå vidare...;)

Vem det nu e så, nä inte värt det va ?

Kul att du börjat skriva här igen....PUZZ

2010-08-05 @ 23:31:44
URL: http://ouidnovis.se
Postat av: Alice-Fiona

Jag vill också bli mamma.. Gahh...

2010-09-16 @ 11:18:23
URL: http://alicefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0