tjingeling!

God morgon alla där ute... låg o drog mig till 8.15... haha jäkla Maria, skulle bara ta ett glas vin... fast fick sån huvudvärk igår, så d va bara att gå hem.. jag var mer trött än bakis... inte bakis alls faktiskt.. men ändå!!! Trevligt va det minnsann!

Vid 8.15 var d inge snack... bara att gå upp. Ge Mathilda lite frukost och sen klä på... att inte förglömma, vi låg o mös i sängen från halv 7 till 8.15... :) Mammas hjärta!!!

Gick upp till dagis och sen gick jag till Astrid o tog en kaffe och nu sitter jag hem.. ska lägga mig i soffan o dö en stund.. sen försöka göra nå vettigt... och fundera på om jag orkar ta med båda barnen till Emma i orminge... skulle iof va kul. Skulle kunna ringa Carola o fråga om Wilma vill leka... tror eller vet att Emilia skulle bli överlycklig! Men som sagt vi får se... en jädrans resa hem bara med två trötta barn... kanske kan Kenta plocka upp oss iof... som sagt... fundera va det... inte här o inte nu...

Jobbet vill seriöst att jag ska jobba tis-fre 15-22, lör-tis 22-06, ons-tors 15-22 och fredag-lör 22-06...!!!???


öhh nä!









Nee ska glo runt lite här o dricka upp min kaffe... ha d bra så länge!



Kommentarer
Postat av: Emma

jag tycker att ni ska komma...

2010-08-17 @ 15:46:06
URL: http://emmapelosio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0