tjingeling!

Gissa var jag är... på jobbet.. annars så skulle jag väl inte bloggat?! haha.. sorryyy!!!

Idag har varit en ganska weird dag.. både glad och sorglig.. Jag o Mathilda åkte till älvsjö och mötte upp mamma, så åkte vi direkt därifrån till nynäs.. handlade lite, gick hem till mamma och pussa på puppy!!! SÖTAAAA!!! Åt lite mat, drack lite kaffe.. sen gick vi ner till nickstabadet och skulle sprida Douglas aska.. det var lite jobbigt.. eller ganska skitjobbigt.. blev lite ledsen och så va jag stressad till bussen samtidigt.. så jag blev bara irriterad.. tycker inte om sorgligheter.. jag har varit på så många begravningar så jag har börjat stänga av istället.. blir inte ledsen när nån dör.. elelr o, kalrt jag blir ledsen.. men jag gråter inte.. åtminstone inte när någon ser...

nää nu ska jag hälla i mig kaffe så jag orkar till 6.30...

kommer nog tillbaka om ögonen börjar gå i kors ;)




Kommentarer
Postat av: Emma

Kul med uppdatering gumman =D

Vilken fin bild det där va ... hoppas allt gick bra!

Pusss pussss <3

2010-08-09 @ 07:39:07
URL: http://emmapelosio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0