En släng av dubbelmoral kanske??

första mailet.. förbaskat mycket ointressant info om hur bra hon är ;)

Karina Eriksson den 15 september kl. 07:00 Anmäl
Det är Jasmins mamma som skriver till dig. Jag skriver från min väns facebook. Jag hade en förut men tog bort den. Jag har läst nu vad din mamma skrev i sin blogg om mig och Jasmin. Camilla förtalar och ofredar mig och Jasmin. Jasmins pappa Jackarias har läst allt. Min kille, mina vänner och mina föräldrar. Vi har även kopierat allt det som hon skrev. Jag har aldrig anmält dig eller din mamma till någon myndighet. Varför började du och Jasmin att bråka nu? Så som din mamma har skrivit om oss skulle aldrig jag skriva om dig eller någon annan. Min dotter Jasmin har haft en väldigt bra barndom. Jasmin gick inte på dagis. Hon var hemma med mig, jag var dagmamma när hon var liten. Jag är utbildad förskollärare, jag har arbetat med barn över 25 år nu. Jag lärde Jasmin engelska när hon var 1 år. Jag lärde henne åka skridskor när hon var 3 år. Jag lärde henne åka skidor när hon var 4 år. Jag lärde henne att simma när hon var 5 år. Jag lärde henne klockan när hon var 6 år. Jasmin kunde redan skriva,läsa,räkna och stava innan hon var 7 år. Jag lärde henne det. Jag har alltid levt för Jasmin och mina djur. Varje dag när Jasmin var barn, gick Jag och Jasmin med vår vackra hund Jasiel i skogen i 3 timmar året runt. Vi bor på landet i ett hus i Dalarna som du vet. vi har bott här nu i 8 år. Jag bor med min kille och våra djur. Jag bor nära skogen och en sjö. Vi har en stor trädgård. Det är jätte mysigt här. Jag och Jasmin har varit i Dalarna varje sommar sen vi var barn. Mina föräldrar har alltid haft en sommarstuga här. Min pappa är ju från Dalarna. Mamma från Stockholm. Jag växte upp i Åkersberga. Jag har sett foton på din dotter. söt liten flicka. Jag är barnvakt väldigt mycket åt Vanessa mitt barnbarn när Jasmin arbetar och studerar. Jasmin bor 3 kilometer ifrån mig. Jag tycker inte att ni ska vara osams Karolina. Jessica


Jag svarade inte... fick då det här... här svarade jag också.. tycker jag är rätt tydlig medans hon måste haft väääldigt många tankar i huvet...

Karina Eriksson den 15 september kl. 10:13 Anmäl
Både Jasmin och du är ju mammor nu. Ni är ju vuxna kvinnor. så jag tycker inte att ni ska bråka. Hur gammal är din dotter Mathilda? Vanessa mitt barnbarn fyller 3 år i oktober. Kan din dotter prata och gå? Vanessa kan både prata och gå för väldigt längesen, hon började tidigt. Hon är väldigt duktig. Jasmin kunde gå när hon var 10 månader. Jasmin kunde prata både ord och många meningar redan när hon bara var 1 år.
Karolina Lynette Back den 15 september kl. 22:01
Hej, Ja vi är vuxna kvinnor. Jag frågade Jasmin en fråga och bad om ett ärigt och rakt svar. Jag vet att det var Jasmin som kommenterade mammas blogg, därför frågade jag henne varför. Varav hon kallar mitt barn fult och att jag slår mitt barn. Jag har ingenting mer att säga henne, det var droppen för hur lågt man kan sjunka. Jag älskar mitt barn mer än livet, och skulle inte ens peta på henne med såna tankar. ALDRIG!
Min dotter blir 3 år i noember, hon gick när hon var 10 månader och pratar rent och tydligt. Blöjfri sen 7 mån tillbaka och nappfri sen 2 veckor. Hon dansar varje söndag på danshuset och är en otroligt talangfull tjej.

Ja, jag sa saker till Jasmin som jag ångrar, men Jessica, hur länge har inte det här pågått?? Det blir en terror som tar all energi och jag har varken tid eller ork, jag har ett familjeliv, två ungar, med fotboll, dans, kalas, middag, lunch, bada.. aa en vardag.. jag ha inte plats för bråk.. Jag gav Jasmin en chans att reda ut det här en gång för alla, men hon sket fullständigt i det, hon är inte ett dugg intresserad av att ha mig i sitt liv, då är det hennes al och jag kan inget göra för att påverka.

Och vad gäller min mamma... får det endast stå för henne.
Karina Eriksson den 16 september kl. 00:32 Anmäl
Jag har läst det du skrev till Jasmin. Hon har sparat mejlen. Du har ljugit om både mig och Jasmin och det förlåter jag dig aldrig för. Det var ju därför som jag inte ville att Jasmin skulle umgås med dig när ni var barn. Jasmin älskar också sin dotter väldigt mycket. Hon lever för Vanessa och sina djur. Jasmin är en väldigt duktig mamma. Hon både arbetar och studerar och tar hand om sitt barn och sina djur. Jag tycker att det är så tråkigt med allt bråk. Både jag och Jasmin är lyckliga här I dalarna. Din mamma ljuger om oss och om andra människor med. Jag tycker att det är allvarligt när man gör så. Vi har aldrig gjort dig något karolina. Varför Jasmin inte vill umgås med dig det är ju för att du och din mamma har ljugit om oss hela tiden. Din pappa pär sa förut när vi pratade i telefon när ni var tonåringar. Han sa att din mamma camilla har haft konflikter med många människor var hon än bor. Jag accepterar inte att människor ljuger om mig, jag vill inte ha med sådana människor att göra. Jasmin, Vanessa, jag och våra Djur lever ett väldigt lyckligt och bra liv. Vanessa är en väldigt duktig flicka. Jag har en båt, jag älskar att åka båt. Livet är inte så långt som man tror. Min barndoms vän dog förra året. Han blev bara 42 år. Så man ska vara rädda om varandra och vara snälla mot varandra och inte ljuga om någon.
Karolina Lynette Back den 16 september kl. 07:05
Tyvärr men jag är inte intresserad...jag tar helt avstånd er, jag har tillräckligt med vänner och behöver inte er i mitt liv. Ha det så bra och lev gott!
Skickat via Facebook i mobilen
Karina Eriksson den 16 september kl. 08:22 Anmäl
Jasmin och jag vill inte umgås med dig Karolina eftersom att du ljuger om oss. Vi har så många vänner som är trevliga och ärliga. Du kan vell vara snäll att lämna oss ifred nu. Jag har inte tid med något tjaffs. Jasmin har inte tid med dig heller hon har en familj. Jag har mina gulliga Djur och mitt gulliga barnbarn som är hemma hos mig väldigt ofta. Jag har min underbara kille simon. vi bor i hus med stor trädgård och är lyckliga och lever bra. Jag bor på landet för mina djurs skull.
Karolina Lynette Back den 16 september kl. 08:37
Jättebra
Skickat via Facebook i mobilen
_______________________________________________________


Behöver jag ens kommentera va hon skrivit eller förstår ni att det är rent bullshit.. hon har inte träffat mig på 10 år, och ALDRIG träffat min mamma.. min pappa förbjöd mig att ens va i närheten av denna vuxna människa, hennes dotter fick jag träffa däremot........ men de har en annorlunda livsfilosofi än va de flesta har... *HARKEL*


Publicerade mailen mellan mig och jasmin... men jag tog bort de.. för nivån är hemsk.. och jag är inte sån...



Kommentarer
Postat av: GELICA <3

Heeejsan tjejen ! Himla söt blogg du har :)

Kraaaaaaaam Angie <3

2010-09-16 @ 10:55:38
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha..jag dör...vilken dåre!

2010-09-16 @ 11:03:05
Postat av: Anonym

man blir lite smått mörkrädd, att hon är 40+ och uppenbarligen ingen som hellst kontroll över vad hon skriver... Hon bör låsas in nånstans, för folk med farligt lågt IQ...



Blir mörkrädd faktiskt... Jag trodde hon växt ifrån sin ständiga försäkran om att hon är bäst...



Hon är galen, farlig och sjuk. Bra med korta svar, något annat funkar inte...



2010-09-16 @ 11:33:29
Postat av: Emma

HA HA HA HA vilket skämt hon är!!!! Pinsamt ju!

2010-09-16 @ 11:42:41
Postat av: Rebecca

Hahahaha aaa vilket pucko!!

2010-09-16 @ 13:10:07
URL: http://rebeccamammatilltre.blogg.se/
Postat av: Michaela

Seriöst??! Vad e de för snack om hennes underbara liv hela tiden? Man fattar efter första mailet? Och varför skriver hon ,och inte hennes dotter istället? Aaahahah

2010-09-16 @ 15:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0