Håll tummarna!!!

Okej.. ja ni kanske märkt att bloggen är min första prio just nu... Jag har varit arg, ledsen, hämndlysten och fått ett "IT!"... Nu får det vara Nock!

Ska ta det från början.

Ni har ju läst lite om mitt jobb.

Men vi tar det från sist när min ena chef kom in och strök alla pass.. nattpass... De föll ju såklart på mig..
så jag jobbade alla dagar förutom tis-ons... plus helgen innan... så i streck "nästan" jobbade jag 7 nätter... vilket man inte ens får.. men skitsamma.. de ville att jag skulle jobba 11 nätter i rad.. men det sa jag till slut nej till.
Iaf, iom att jag jobbade så här så hann jag inte besöka läkare för min uvi, vilket ledde ledde till SMÄRTA ala carte!
Jag fick någon dunderdos antibiotika på lördagen. Fick åka in akut, då jag vaknade av sån smärta där nere jag inte kan sätta namnet på... kissade varannan minut... Och så jobbade jag natten på det...

Jag mådde så dåligt under natten att jag var gråtfärdig när min chef kom för att byta av mig.. han sa "vet du, jag löser den här natten, du behöver nog vila dig"... ååhhh gulligt... FUCK OFF!!!!!!

På söndagen efter att ha varit i stan med Eve, så började det kännas konstigt i ryggen.. men tänkte att det var väl njurarna igen.. så jag höll ut.. senare på kvällen kunde jag inte ens andas ut fullt innan det högg i ryggen... så jag lunkade iväg till vårdcentralen på måndagen och enligt min läkare var det inge snack om saken. du är hemma i 3 veckor... jag tokvägrade 3 veckor, en vecka kunde jag gå med på... så han sjukskrev mig i en vecka.. Jag ringde lite senare till min chef för att berätta att jag är sjukskriven... jag hade 3 pass denna vecka s d är inte jättesvårt att ordna... MEN sörni!

Så här gick det till istället... Han strök mig en månad framåt från alla mina pass, för han kan inte sitta o va skitnödig ifall jag kommer eller inte. Jag ifrågasatte hur i helvete han tänker nu... jag är sjukskriven en vecka och lär då komma tillbaka om en vecka.. men nej.. han strök mig...


Så nu mina kära läsare.. håll tummarna för mig!! Har lite på gång :)

Kommentarer
Postat av: angelica

åh vad kul att du är tillbaka karro! har längtat efter din blogg :) du har bytt så många ggr så tillslut hittade jag ingen utav dom - förens nu! tjohooooo =) Vad är det för jobb du har på g? Kram

2010-09-13 @ 09:50:29
URL: http://www.angelicas.se
Postat av: Emma

Den anonyma var therese syrra emma ;)

2010-09-14 @ 08:14:31
URL: http://emmapelosio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0