Har ni

någon gång hört en låt som beskriver en känsla, situation etc som ni skulle vilja skicka till någon som inte fattar ett skvatt???

Jag har en låt som jag skulle vilja skicka till alla mina vänner, för att ni ska förstå varför vissa saker är så jävla jobbiga för mig... för jag känner mig så jävla löjlig när jag står o pekar hit o dit... men det handlar inte om makt, det handlar om min magkänsla och hur allting kommer tillbaka, känslor, svek etc...

Det handlar inte om hat eller avund... utan ren o skär besvikelse, ett svek.. Och även om jag gärna säger med ett leende att det spelar ingen roll för mig... ibland gör det inte d, och ibland tar mina tankar en hel dag ifrån mig..
Jag är stark, jag vet det... men när det kommer till mina vänner, är ni de enda jag har, som jag tror förstår?! Och som har funnits där, alltid... Jag vill inte ha kontroll, men jag vill ha en chans att kunna säga stopp, det får inte komma för nära...

Och till dig, som säger att du inte vill någon illa eller gjort något fel.. det handlar inte alls om det... det handlar om vad du gjorde, jag har förlåtit, JA, men kommer aldrig glömma! och jag känner bara att det blir alldeles för nära när det kommer till en av mina bästa vänner...

Jag har ingen bestämmanderätt, men jag har en åsikt, och valde att yttra den... och hon gjorde precis det hon valde att göra själv.


When time goes by in a disarray 
And thoughts collide every step of the way
It’s hard to stand your ground again
When you feel you’re being betrayed

You need someone that can point the way
To lead you past all the shades of grey
To show you where you need to be
The means to save the day

I don’t know how it feels to always wanna run
And I don’t know what it means to be dying just to live

What if you were
left with a stone cold heart?
And you were all alone, just fallin’ apart?
Would you rise again?
Would you rise again?
What if hope was lost for a hundred days?
And you feel your life was just slippin’ away?
Would you rise again? Would you rise again?
What if?

When dreams are made of the simple stuff
The right to choose and to say enough
When all you want is life again
It’s hard to be that tough, oh

I don’t know how it feels to always wanna run
And I don’t know what it means to be dying just to live

What if you were left with a stone cold heart?
And you were all alone, just fallin’ apart?
Would you rise again? Would you rise again?
What if hope was lost for a hundred days?
And you feel your life was just slippin’ away?
Would you rise again? Would you rise again?
What if?

What if you were left with a stone cold heart?
And you were all alone, just fallin’ apart?
Would you rise again? Would you rise again?
What if hope was lost for a hundred days?
And you feel your life was just slippin’ away?
Would you rise again? Would you rise again?
What if?
What if



Hoppas ni får en liten aning iaf...


Tack Emma för att du är en så sjukt underbar tjej!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar dig gumman och kommer alltid att göra. Det är en jävla självklarhet att du ska kunna yttra dig till dina vänner... Man ska förstå, vi ska förstå, JAG SKA FÖRSTÅ... och det gjorde jag! Jag gjorde ett misstag som ALDRIG kommer att upprepas. Du ligger så varmt om mitt hjärta och jag älskar dig som om du vore min egen syster! <3

2010-09-18 @ 15:13:56
URL: http://emmapelosio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0