tjohehj

Lugnet efter stormen ;)

Det slutade inte där igår, utan de ringde min mamma o kalla henne skabbfitta? Ibland undrar man varför folk står och trampar på samma ställe hela hela tiden... men inte jag inte... Jag skickade iaf ett mess till Jasmin igår, och frågade henne om vi inte lagt det här åt sidan, var det liksom inte över?? Men hon kunde inte släppa min mammas blogginlägg, utan kände att det är dags att bråka lite till nu 1 månad senare.. måste va tråkigt där uppe i dalarna???

Jag bryr mig inte så mycket heller och vet egentligen inte varför jag ens påverkas.. men jag vet att Jasmin är en jävligt fin tjej innerst inne.. men jag och hennes mamma går liksom inte ihop.. har aldrig gjort.. tycker hon är en elak människa som är i behov att hävda sig själv hela tiden... nää urs... tråkigt bara...

Hur som sitter på jobbet, är fortfarande i lyckorus över min iPhone... seriöst, va e det för uppfinning?? Jag kom på mig själv med att bli arg på den igår... för att den höll mig vaken när jag skulle vila... jag kunde liksom inte låta bli den, och helt plötsligt blev kockan dax att ta en dusch och hämta ungar :P haha
Men nu är jag kär igen, vi har ett förhållande, min iPhone och jag. Kenta e redan bitter över den "kan du inte släppa den en enda sekund???"... haha... det slutade med att jag låg i fosterställning och nästan grät för att han aldrig ville gå och lägga sig.. han satt bara och pilla på min iPhone!!!! ;);)

IDOL, wehooo... jag ahr aldrig följt det, jag tittade på det ibland när de förra jurymedlemmarna satt, men nu är jag trogen Laila, Bagge och Andreas hela livet... haha humor på hög nivå ;)

nää nu ska jag jobba lite.. men vi hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: Emma

HA HA HA vi brudar och våra mobiler... Stackars våra karlar hahahaha ;)

2010-09-17 @ 07:06:00
URL: http://emmapelosio.blogg.se/
Postat av: Emma

haha du e rolig du :P

2010-09-17 @ 08:39:44
URL: http://emmapelosio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0